MicroStation 3D – podstawy

MicroStation 3D – podstawy   Zakres szkolenia Widok w 3D AccuDraw w 3D Krzywe B-Spline Podstawowe bryły Modelowanie brył Modelowanie

Register Yourself!

Pointools – podstawy

Pointools – podstawy Nawigacja w interfejsie Dołączanie plików POD Korzystanie z kontroli widoku Korzystanie z pliku projektu Ustawienia Shader

Register Yourself!

Bentley Descartes w modelowaniu 3D

Bentley Descartes w modelowaniu 3D Tekstury 3D Skalowalny model terenu Siatka rastra Chmury punktów Informacje dodatkowe Kurs standardowy Długość

Register Yourself!

ContextCapture – budowanie modeli 3D z fotogrametrii

ContextCapture – budowanie modeli 3D z fotogrametrii Tworzenie modeli 3D o dowolnej skali. Tworzenie automatycznie georeferencyjnych modeli 3D z

Register Yourself!

LumenRT – podstawy

LumenRT – podstawy Animacja modeli Dodawanie cyfrowych elementów przyrody Integracja z przepływami pracy CAD i GIS Renderowanie w czasie

Register Yourself!

Praca z chmurami punktów w Bentley Descartes

Praca z chmurami punktów w Bentley Descartes Dołączanie i klasyfikacja chmury punktów Operowanie punktowymi chmurami z klipami i sekcjami

Register Yourself!

Symulacja oświetlenia, cienia, lokalizacji i daty

Symulacja oświetlenia, cienia, lokalizacji i daty Wykorzystanie programu Light Manager Korzystanie z ustawień oświetlenia Ustawianie dnia i daty

Register Yourself!

Masz pytania? Zadzwoń (71) 326 75 00